000 01526nam a2200265 i 4500
997 0 0 _e2
008 161207s2016 sp d|| 000 1|spa d
017 _aZ 462-2016
020 _a9788414004845
080 _a821.134.2-31"19":087.5
100 1 _aRodríguez, Mónica
_915399
245 1 3 _aLa partitura
_c/ Mónica Rodríguez
250 _a1ª ed.
260 _aZaragoza
_b: Edelvives
_c, [2016]
300 _a217 p.
_c; 22 cm
490 0 _a(Alandar
_v; 159)
520 3 _a Marta traballa nunha residencia de anciáns. Alí está ingresado Daniel Faura, compositor de de orixe rusa co que Marta establece unha próxima amizade. Daniel, afectado de problemas de memoria, chama Sayá a Marta cando se dirixe a ela. Isto esperta a curiosidade de Marta sobre este personaxe. Cando Daniel morre, deixa unha carta, unha partitura e un diario. O diario, que se transcribe no libro, dá a entender unha vida de Daniel atormentada polo amor a Sayá e, sobre todo, pola súa obsesión coa formación musical desta que manifesta grandes calidades para a música. Marta proponse localizar a Sayá Sansar para entregarlle a documentación recollida na habitación do compositor. Cando a localiza comprobará que a realidade é moi distinta á que ela imaxinaba.
521 _aESO12
_aESO34
_aFOP
650 7 _aMúsicos
_vNovelas
_9197671
650 4 _aMúsicos
_vNovelas
_9197671
650 7 _aAmor
_vNovelas
_926054
650 4 _aAmor
_vNovelas
_926054
650 7 _aDiarios-Novela
_992237
650 7 _aDiarios-Novela
_992237